Friday, February 11, 2011

my booo!!!


perkara yang aku tidak boleh hilang atau lupa ialah my cutey booo..kalau dia hilang ishh...xtau la..mmg susah aku nk tydo!!! i love u so much booo.nak citer sikit tentang booo ni ..dia dilahirkan pada tahun 2008.:) di midvalley megamall xingt kedai yg mane ahahhaha tpi kat mid la. dan dibesarkan oleh aku n spnjang hidupnye brsame aku n si dia.. booo ni hadiah dari ex aku yg paling aku syg..tapi skrg dia tgglkn aku..cz he already have new gf.. so nk wat mcm mne tu semua dugaan....aggaplah itu ujian dari Allah..so booo aku la..yg jge sorang2...hehehe..n lagi 1 lupa aku nk ckp ahahhahaha aku suke akan t*t*k booo dan juge manusia !!! hhahahahaha!! sbb tu booo ade byk kekeke....cz best tydo ngn booo:) pape pon booo la tmpat untuk aku mengadu...aku ckp ngn dia seperti dia btol2 hidup.. cz aku mmg syg akan dia! my lovely booo:)

No comments:

Post a Comment